studioikar

Jesteśmy zgraną grupą designerów, zawiązaną jeszcze w czasach studenckich na warszawskiej ASP w 1998 r., kierowaną od początku przez  Irka Korczyńskiego i Adama Kowalika.

Każdy wnosi swój styl i wrażliwość, przez co tworzymy zespół o uzupełniających się kompetencjach, a nasza agencja brandingowa jest w stanie wdrażać najbardziej skomplikowane projekty.

studioikar

Jesteśmy zgraną grupą designerów, zawiązaną jeszcze w czasach studenckich na warszawskiej ASP w 1998 r., kierowaną od początku przez  Irka Korczyńskiego i Adama Kowalika.

Każdy wnosi swój styl i wrażliwość, przez co tworzymy zespół o uzupełniających się kompetencjach, a nasza agencja brandingowa jest w stanie wdrażać najbardziej skomplikowane projekty.

Kompetencje

Identyfikacja

Naming
Logo
Corporate identity
Copywriting
Key Visual
Brand Manual

Packaging

Rebranding
System marek
Projektowanie 2D/3D
Wizualizacje
Fotografia
DTP

Branding

Benchmarking
Pozycjonowanie marki
Architektura marki
Brand implementation
Brand coaching
Konsultacje

Klienci

Carlsberg
KP s.a.
PWL
Muszynianka
Polpharma
Grupa Żywiec
Masspol
Inco
Haxe Polska
Sarantis
DRINK ID
Perła Browary Lubelskie
Lakma
Alma Bombons
Unique Moments
Cobi
Medica Herbs
Nature Labs
Carlsberg
Muszynianka
Grupa Żywiec
Sarantis
Lakma
Cobi
KP s.a.
Polpharma
Inco
Sulimar
Alma Bombons
Medica Herbs
PWL
Maspol
Haxe Polska
Perła Browary Lubelskie
Unique Moments
Nature Labs

Jak pracujemy

1. Brief

Klarowny brief to pierwszy krok do sukcesu. Pozwala zapoznać się z wyzwaniami i celami marki. Jego dokładna analiza i komunikacja z klientem umożliwia skutecznie zrozumieć specyfikę i potrzeby marki. Wyznacza przestrzeń dla optymalnych rozwiązań.

2. Analiza marki

Niezależnie od briefu klienta przeprowadzamy dedykowany program analizy marki oceniający jej obecny stan wizualny.

3. Brand area

Sprawdzamy jakie kluczowe pola komunikacji eksplorują liderzy rynkowi. Wyznaczamy parametry w oparciu o jakie marka może wyprzedzić, zdystansować konkurencję. Analizujemy cechy brandu pod kątem ich wartości rynkowej.

4. Storytelling

Każda marka ma swoją historię i tożsamość. Czasami trzeba ją odkryć, czasami zdefiniować.

Ważne aby przedstawić ją konsumentowi w sposób atrakcyjny i zrozumiały tak, aby mógł się z nią identyfikować.

5. Brand direction

Wyznaczamy kluczowe aspekty wizualne dla marki, które mają wzmocnić jej postrzeganie. Jeżeli marka dopiero startuje, potrzebuje azymutu, kierunku który wyróżni ją i określi. Nadajemy go wskazując odpowiednią perspektywę.

6. Brand idea

Nadajemy kształt wyznaczonym kierunkom i przenosimy je w wizualny wymiar marki.

Angażujemy kreatywną energię zespołu aby stworzyć silny, rozpoznawalny i pełen emocji branding kompatybilny z modelem biznesowym marki.

7. Idea development

Opracowujemy strategię wizerunkową marki i jej system w oparciu o wypracowaną kreację. Jest to etap kształtowania architektury marki. Kompleksowej implementacji brandu na poszczególne nośniki i narzędzia postrzegania marki.

8. Implementacja

Oferujemy szereg narzędzi służący implementacji marki.

DTP, Key Visual, wizualizacje 3D, P.O.S, fotografie reklamowe, strony www, nadzór nad drukiem, wszystko co jest pomocne w promocji i budowie rozpoznawalności marki.

9. Sukces

Dla każdej marki sukces ma inne oblicze. Na końcu jednak zawsze liczy się zadowolenie klienta i konsumentów. To jest cel, do którego zawsze dążymy.

Krok 1

1. Brief

Klarowny brief to pierwszy krok do sukcesu. Pozwala zapoznać się z wyzwaniami i celami marki. Jego dokładna analiza i komunikacja z klientem umożliwia skutecznie zrozumieć specyfikę i potrzeby marki. Wyznacza przestrzeń dla optymalnych rozwiązań.

Krok 2

2. Analiza marki

Niezależnie od briefu klienta przeprowadzamy dedykowany program analizy marki oceniający jej obecny stan wizualny.

Krok 3

3. Brand area

Sprawdzamy jakie kluczowe pola komunikacji eksplorują liderzy rynkowi. Wyznaczamy parametry w oparciu o jakie marka może wyprzedzić, zdystansować konkurencję. Analizujemy cechy brandu pod kątem ich wartości rynkowej.

Krok 4

4. Storytelling

Każda marka ma swoją historię i tożsamość. Czasami trzeba ją odkryć, czasami zdefiniować. Ważne aby przedstawić ją konsumentowi w sposób atrakcyjny i zrozumiały tak, aby mógł się z nią identyfikować.

Krok 5

5. Brand direction

Wyznaczamy kluczowe aspekty wizualne dla marki, które mają wzmocnić jej postrzeganie. Jeżeli marka dopiero startuje, potrzebuje azymutu, kierunku który wyróżni ją i określi. Nadajemy go wskazując odpowiednią perspektywę.

Krok 6

6. Brand idea

Nadajemy kształt wyznaczonym kierunkom i przenosimy je w wizualny wymiar marki. Angażujemy kreatywną energię zespołu aby stworzyć silny, rozpoznawalny i pełen emocji branding kompatybilny z modelem biznesowym marki.

Krok 7

7. Idea development

Opracowujemy strategię wizerunkową marki i jej system w oparciu o wypracowaną kreację. Jest to etap kształtowania architektury marki. Kompleksowej implementacji brandu na poszczególne nośniki i narzędzia postrzegania marki.

Krok 8

8. Implementacja

Oferujemy szereg narzędzi służący implementacji marki. DTP, Key Visual, wizualizacje 3D, P.O.S, fotografie reklamowe, strony www, nadzór nad drukiem, wszystko co jest pomocne w promocji i budowie rozpoznawalności marki.

Krok 9

9. Sukces

Dla każdej marki sukces ma inne oblicze. Na końcu jednak zawsze liczy się zadowolenie klienta i konsumentów. To jest cel, do którego zawsze dążymy.