Studio IKAR

Żubr

Zadanie:
Restylizacja logotypu i ikony tej marki – żubra, odświeżenie etykiety butelki (usunięcie kontretykiety i przeniesienie treści na krawatkę, zaprojektowanie puszki z pominięciem elementów zdobniczych, „ograniczających“ postać żubra, podkreślenie naturalności, uwypuklenie tradycji Browaru Dojlidy).

Realizacja:
Po raz drugi naszej agencji powierzone zostało zadanie odświeżenia wizerunku marki Żubr w 2013 roku. Pierwszy raz miało to miejsce w 2009 r. Zrestylizowaliśmy logo, szarfę, na której jest umieszczone, zaprojektowaliśmy nową postać żubra oraz wprowadziliśmy inne motywy roślinne. Zmniejszyliśmy ilość kolorów i detali. Odświeżenie wizerunku drugiej co do wielkości marki piwnej w Polsce miało na celu podkreślenie jego białowieskiego rodowodu oraz faktu, że jest produkowane z naturalnych składników. Na opakowaniach dominują zatem motywy nawiązujące do puszczy – ostoi żubrów i symbolu nieskażonej natury. Po restylizacji marka osiągnęła pozycję nr 1 w Polsce.

Żubr

Zadanie:
Restylizacja logotypu i ikony tej marki – żubra, odświeżenie etykiety butelki (usunięcie kontretykiety i przeniesienie treści na krawatkę, zaprojektowanie puszki z pominięciem elementów zdobniczych, „ograniczających“ postać żubra, podkreślenie naturalności, uwypuklenie tradycji Browaru Dojlidy).

Realizacja:
Po raz drugi naszej agencji powierzone zostało zadanie odświeżenia wizerunku marki Żubr w 2013 roku. Pierwszy raz miało to miejsce w 2009 r. Zrestylizowaliśmy logo, szarfę, na której jest umieszczone, zaprojektowaliśmy nową postać żubra oraz wprowadziliśmy inne motywy roślinne. Zmniejszyliśmy ilość kolorów i detali. Odświeżenie wizerunku drugiej co do wielkości marki piwnej w Polsce miało na celu podkreślenie jego białowieskiego rodowodu oraz faktu, że jest produkowane z naturalnych składników. Na opakowaniach dominują zatem motywy nawiązujące do puszczy – ostoi żubrów i symbolu nieskażonej natury. Po restylizacji marka osiągnęła pozycję nr 1 w Polsce.

Żubr

Zadanie:
Restylizacja logotypu i ikony tej marki – żubra, odświeżenie etykiety butelki (usunięcie kontretykiety i przeniesienie treści na krawatkę, zaprojektowanie puszki z pominięciem elementów zdobniczych, „ograniczających“ postać żubra, podkreślenie naturalności, uwypuklenie tradycji Browaru Dojlidy).

Realizacja:
Po raz drugi naszej agencji powierzone zostało zadanie odświeżenia wizerunku marki Żubr w 2013 roku. Pierwszy raz miało to miejsce w 2009 r. Zrestylizowaliśmy logo, szarfę, na której jest umieszczone, zaprojektowaliśmy nową postać żubra oraz wprowadziliśmy inne motywy roślinne. Zmniejszyliśmy ilość kolorów i detali. Odświeżenie wizerunku drugiej co do wielkości marki piwnej w Polsce miało na celu podkreślenie jego białowieskiego rodowodu oraz faktu, że jest produkowane z naturalnych składników. Na opakowaniach dominują zatem motywy nawiązujące do puszczy – ostoi żubrów i symbolu nieskażonej natury. Po restylizacji marka osiągnęła pozycję nr 1 w Polsce.

Żubr

Zadanie:
Restylizacja logotypu i ikony tej marki – żubra, odświeżenie etykiety butelki (usunięcie kontretykiety i przeniesienie treści na krawatkę, zaprojektowanie puszki z pominięciem elementów zdobniczych, „ograniczających“ postać żubra, podkreślenie naturalności, uwypuklenie tradycji Browaru Dojlidy).

Realizacja:
Po raz drugi naszej agencji powierzone zostało zadanie odświeżenia wizerunku marki Żubr w 2013 roku. Pierwszy raz miało to miejsce w 2009 r. Zrestylizowaliśmy logo, szarfę, na której jest umieszczone, zaprojektowaliśmy nową postać żubra oraz wprowadziliśmy inne motywy roślinne. Zmniejszyliśmy ilość kolorów i detali. Odświeżenie wizerunku drugiej co do wielkości marki piwnej w Polsce miało na celu podkreślenie jego białowieskiego rodowodu oraz faktu, że jest produkowane z naturalnych składników. Na opakowaniach dominują zatem motywy nawiązujące do puszczy – ostoi żubrów i symbolu nieskażonej natury. Po restylizacji marka osiągnęła pozycję nr 1 w Polsce.

Żubr

Zadanie:
Restylizacja logotypu i ikony tej marki – żubra, odświeżenie etykiety butelki (usunięcie kontretykiety i przeniesienie treści na krawatkę, zaprojektowanie puszki z pominięciem elementów zdobniczych, „ograniczających“ postać żubra, podkreślenie naturalności, uwypuklenie tradycji Browaru Dojlidy).

Realizacja:
Po raz drugi naszej agencji powierzone zostało zadanie odświeżenia wizerunku marki Żubr w 2013 roku. Pierwszy raz miało to miejsce w 2009 r. Zrestylizowaliśmy logo, szarfę, na której jest umieszczone, zaprojektowaliśmy nową postać żubra oraz wprowadziliśmy inne motywy roślinne. Zmniejszyliśmy ilość kolorów i detali. Odświeżenie wizerunku drugiej co do wielkości marki piwnej w Polsce miało na celu podkreślenie jego białowieskiego rodowodu oraz faktu, że jest produkowane z naturalnych składników. Na opakowaniach dominują zatem motywy nawiązujące do puszczy – ostoi żubrów i symbolu nieskażonej natury. Po restylizacji marka osiągnęła pozycję nr 1 w Polsce.

Żubr

Zadanie:
Restylizacja logotypu i ikony tej marki – żubra, odświeżenie etykiety butelki (usunięcie kontretykiety i przeniesienie treści na krawatkę, zaprojektowanie puszki z pominięciem elementów zdobniczych, „ograniczających“ postać żubra, podkreślenie naturalności, uwypuklenie tradycji Browaru Dojlidy).

Realizacja:
Po raz drugi naszej agencji powierzone zostało zadanie odświeżenia wizerunku marki Żubr w 2013 roku. Pierwszy raz miało to miejsce w 2009 r. Zrestylizowaliśmy logo, szarfę, na której jest umieszczone, zaprojektowaliśmy nową postać żubra oraz wprowadziliśmy inne motywy roślinne. Zmniejszyliśmy ilość kolorów i detali. Odświeżenie wizerunku drugiej co do wielkości marki piwnej w Polsce miało na celu podkreślenie jego białowieskiego rodowodu oraz faktu, że jest produkowane z naturalnych składników. Na opakowaniach dominują zatem motywy nawiązujące do puszczy – ostoi żubrów i symbolu nieskażonej natury. Po restylizacji marka osiągnęła pozycję nr 1 w Polsce.