Studio IKAR

Viva la Crema

Zadanie:
Zaprojektowanie linii 13 opakowań Viva la Crema – lodów opartych na włoskich recepturach ze składników najwyższej jakości (prawdziwej śmietany, naturalnych owoców, orzechów i czekolady).
Realizacja:
W projekcie miały znaleźć się odniesienia do włoskich klimatów lat 50. Taki koncept miał przywołać atmosferę kameralnego luksusu, jakiego szuka się w deserach lodowych.
Zdjęcia apetycznych lodów zostały zestawione z ilustracjami kobiet, przedstawionych w sposób wyidealizowany, charakterystyczny dla tego okresu (typu pin up). W tle pojawiają się ikony włoskiej architektury, jak krzywa wieża w Pizie, czy Canal Grande w Wenecji.
Viva la Crema to trzecia pod względem sprzedaży marka lodów w Rosji w segmencie tzw. lodów familijnych.

Viva la Crema

Zadanie:
Zaprojektowanie linii 13 opakowań Viva la Crema – lodów opartych na włoskich recepturach ze składników najwyższej jakości (prawdziwej śmietany, naturalnych owoców, orzechów i czekolady).
Realizacja:
W projekcie miały znaleźć się odniesienia do włoskich klimatów lat 50. Taki koncept miał przywołać atmosferę kameralnego luksusu, jakiego szuka się w deserach lodowych.
Zdjęcia apetycznych lodów zostały zestawione z ilustracjami kobiet, przedstawionych w sposób wyidealizowany, charakterystyczny dla tego okresu (typu pin up). W tle pojawiają się ikony włoskiej architektury, jak krzywa wieża w Pizie, czy Canal Grande w Wenecji.
Viva la Crema to trzecia pod względem sprzedaży marka lodów w Rosji w segmencie tzw. lodów familijnych.

Viva la Crema

Zadanie:
Zaprojektowanie linii 13 opakowań Viva la Crema – lodów opartych na włoskich recepturach ze składników najwyższej jakości (prawdziwej śmietany, naturalnych owoców, orzechów i czekolady).
Realizacja:
W projekcie miały znaleźć się odniesienia do włoskich klimatów lat 50. Taki koncept miał przywołać atmosferę kameralnego luksusu, jakiego szuka się w deserach lodowych.
Zdjęcia apetycznych lodów zostały zestawione z ilustracjami kobiet, przedstawionych w sposób wyidealizowany, charakterystyczny dla tego okresu (typu pin up). W tle pojawiają się ikony włoskiej architektury, jak krzywa wieża w Pizie, czy Canal Grande w Wenecji.
Viva la Crema to trzecia pod względem sprzedaży marka lodów w Rosji w segmencie tzw. lodów familijnych.

Viva la Crema

Zadanie:
Zaprojektowanie linii 13 opakowań Viva la Crema – lodów opartych na włoskich recepturach ze składników najwyższej jakości (prawdziwej śmietany, naturalnych owoców, orzechów i czekolady).
Realizacja:
W projekcie miały znaleźć się odniesienia do włoskich klimatów lat 50. Taki koncept miał przywołać atmosferę kameralnego luksusu, jakiego szuka się w deserach lodowych.
Zdjęcia apetycznych lodów zostały zestawione z ilustracjami kobiet, przedstawionych w sposób wyidealizowany, charakterystyczny dla tego okresu (typu pin up). W tle pojawiają się ikony włoskiej architektury, jak krzywa wieża w Pizie, czy Canal Grande w Wenecji.
Viva la Crema to trzecia pod względem sprzedaży marka lodów w Rosji w segmencie tzw. lodów familijnych.

Viva la Crema

Zadanie:
Zaprojektowanie linii 13 opakowań Viva la Crema – lodów opartych na włoskich recepturach ze składników najwyższej jakości (prawdziwej śmietany, naturalnych owoców, orzechów i czekolady).
Realizacja:
W projekcie miały znaleźć się odniesienia do włoskich klimatów lat 50. Taki koncept miał przywołać atmosferę kameralnego luksusu, jakiego szuka się w deserach lodowych.
Zdjęcia apetycznych lodów zostały zestawione z ilustracjami kobiet, przedstawionych w sposób wyidealizowany, charakterystyczny dla tego okresu (typu pin up). W tle pojawiają się ikony włoskiej architektury, jak krzywa wieża w Pizie, czy Canal Grande w Wenecji.
Viva la Crema to trzecia pod względem sprzedaży marka lodów w Rosji w segmencie tzw. lodów familijnych.

Viva la Crema

Zadanie:
Zaprojektowanie linii 13 opakowań Viva la Crema – lodów opartych na włoskich recepturach ze składników najwyższej jakości (prawdziwej śmietany, naturalnych owoców, orzechów i czekolady).
Realizacja:
W projekcie miały znaleźć się odniesienia do włoskich klimatów lat 50. Taki koncept miał przywołać atmosferę kameralnego luksusu, jakiego szuka się w deserach lodowych.
Zdjęcia apetycznych lodów zostały zestawione z ilustracjami kobiet, przedstawionych w sposób wyidealizowany, charakterystyczny dla tego okresu (typu pin up). W tle pojawiają się ikony włoskiej architektury, jak krzywa wieża w Pizie, czy Canal Grande w Wenecji.
Viva la Crema to trzecia pod względem sprzedaży marka lodów w Rosji w segmencie tzw. lodów familijnych.

Viva la Crema

Zadanie:
Zaprojektowanie linii 13 opakowań Viva la Crema – lodów opartych na włoskich recepturach ze składników najwyższej jakości (prawdziwej śmietany, naturalnych owoców, orzechów i czekolady).
Realizacja:
W projekcie miały znaleźć się odniesienia do włoskich klimatów lat 50. Taki koncept miał przywołać atmosferę kameralnego luksusu, jakiego szuka się w deserach lodowych.
Zdjęcia apetycznych lodów zostały zestawione z ilustracjami kobiet, przedstawionych w sposób wyidealizowany, charakterystyczny dla tego okresu (typu pin up). W tle pojawiają się ikony włoskiej architektury, jak krzywa wieża w Pizie, czy Canal Grande w Wenecji.
Viva la Crema to trzecia pod względem sprzedaży marka lodów w Rosji w segmencie tzw. lodów familijnych.

Viva la Crema

Zadanie:
Zaprojektowanie linii 13 opakowań Viva la Crema – lodów opartych na włoskich recepturach ze składników najwyższej jakości (prawdziwej śmietany, naturalnych owoców, orzechów i czekolady).
Realizacja:
W projekcie miały znaleźć się odniesienia do włoskich klimatów lat 50. Taki koncept miał przywołać atmosferę kameralnego luksusu, jakiego szuka się w deserach lodowych.
Zdjęcia apetycznych lodów zostały zestawione z ilustracjami kobiet, przedstawionych w sposób wyidealizowany, charakterystyczny dla tego okresu (typu pin up). W tle pojawiają się ikony włoskiej architektury, jak krzywa wieża w Pizie, czy Canal Grande w Wenecji.
Viva la Crema to trzecia pod względem sprzedaży marka lodów w Rosji w segmencie tzw. lodów familijnych.

Viva la Crema

Zadanie:
Zaprojektowanie linii 13 opakowań Viva la Crema – lodów opartych na włoskich recepturach ze składników najwyższej jakości (prawdziwej śmietany, naturalnych owoców, orzechów i czekolady).
Realizacja:
W projekcie miały znaleźć się odniesienia do włoskich klimatów lat 50. Taki koncept miał przywołać atmosferę kameralnego luksusu, jakiego szuka się w deserach lodowych.
Zdjęcia apetycznych lodów zostały zestawione z ilustracjami kobiet, przedstawionych w sposób wyidealizowany, charakterystyczny dla tego okresu (typu pin up). W tle pojawiają się ikony włoskiej architektury, jak krzywa wieża w Pizie, czy Canal Grande w Wenecji.
Viva la Crema to trzecia pod względem sprzedaży marka lodów w Rosji w segmencie tzw. lodów familijnych.

Viva la Crema

Zadanie:
Zaprojektowanie linii 13 opakowań Viva la Crema – lodów opartych na włoskich recepturach ze składników najwyższej jakości (prawdziwej śmietany, naturalnych owoców, orzechów i czekolady).
Realizacja:
W projekcie miały znaleźć się odniesienia do włoskich klimatów lat 50. Taki koncept miał przywołać atmosferę kameralnego luksusu, jakiego szuka się w deserach lodowych.
Zdjęcia apetycznych lodów zostały zestawione z ilustracjami kobiet, przedstawionych w sposób wyidealizowany, charakterystyczny dla tego okresu (typu pin up). W tle pojawiają się ikony włoskiej architektury, jak krzywa wieża w Pizie, czy Canal Grande w Wenecji.
Viva la Crema to trzecia pod względem sprzedaży marka lodów w Rosji w segmencie tzw. lodów familijnych.