Studio IKAR

Polopiryna

Zadanie:
Redesign brandu Polopiryna – stworzenie silnej i nowoczesnej identyfikacji marki.

Realizacja:
Opracowaliśmy spójny wizerunek nowoczesnej i bezpiecznej marki leku przeciwbólowego. Z marką Polopiryna powiązaliśmy impaktowy kolor czerwony. Czytelne, duże i nowoczesne logo wyróżniało się na tle oferty konkurencji. Do każdego subbrandu zaprojektowaliśmy oddzielną ikonę, łatwą do rozpoznania. Stworzyliśmy spójny system kodowania dla Polopiryny S, Polopiryny C i C plus, Max, itd. Marka po restylizacji zyskała nowoczesny i atrakcyjny wizerunek, a potwierdziły to znaczące wzrosty sprzedaży.

Polopiryna

Zadanie:
Redesign brandu Polopiryna – stworzenie silnej i nowoczesnej identyfikacji marki.

Realizacja:
Opracowaliśmy spójny wizerunek nowoczesnej i bezpiecznej marki leku przeciwbólowego. Z marką Polopiryna powiązaliśmy impaktowy kolor czerwony. Czytelne, duże i nowoczesne logo wyróżniało się na tle oferty konkurencji. Do każdego subbrandu zaprojektowaliśmy oddzielną ikonę, łatwą do rozpoznania. Stworzyliśmy spójny system kodowania dla Polopiryny S, Polopiryny C i C plus, Max, itd. Marka po restylizacji zyskała nowoczesny i atrakcyjny wizerunek, a potwierdziły to znaczące wzrosty sprzedaży.

Polopiryna

Zadanie:
Redesign brandu Polopiryna – stworzenie silnej i nowoczesnej identyfikacji marki.

Realizacja:
Opracowaliśmy spójny wizerunek nowoczesnej i bezpiecznej marki leku przeciwbólowego. Z marką Polopiryna powiązaliśmy impaktowy kolor czerwony. Czytelne, duże i nowoczesne logo wyróżniało się na tle oferty konkurencji. Do każdego subbrandu zaprojektowaliśmy oddzielną ikonę, łatwą do rozpoznania. Stworzyliśmy spójny system kodowania dla Polopiryny S, Polopiryny C i C plus, Max, itd. Marka po restylizacji zyskała nowoczesny i atrakcyjny wizerunek, a potwierdziły to znaczące wzrosty sprzedaży.

Polopiryna

Zadanie:
Redesign brandu Polopiryna – stworzenie silnej i nowoczesnej identyfikacji marki.

Realizacja:
Opracowaliśmy spójny wizerunek nowoczesnej i bezpiecznej marki leku przeciwbólowego. Z marką Polopiryna powiązaliśmy impaktowy kolor czerwony. Czytelne, duże i nowoczesne logo wyróżniało się na tle oferty konkurencji. Do każdego subbrandu zaprojektowaliśmy oddzielną ikonę, łatwą do rozpoznania. Stworzyliśmy spójny system kodowania dla Polopiryny S, Polopiryny C i C plus, Max, itd. Marka po restylizacji zyskała nowoczesny i atrakcyjny wizerunek, a potwierdziły to znaczące wzrosty sprzedaży.