Studio IKAR

Perła Niepasteryzowana

Zadanie:
Opracowanie wizerunku niepasteryzowanej wersji piwa Perła – stworzenie oryginalnej kreacji różniącej się od istniejących wersji (Chmielowa, Mocna, Strong, Export).
Realizacja:
Zaproponowaliśmy kreację opartą na skojarzeniu piwa niepasteryzowanego ze stylistyką początku XX wieku, kiedy takie piwo było standardem. Zaprojektowaliśmy serię 4 etykiet z ilustracjami przedstawiającymi pracowników browaru, kojarzącymi się ze starymi fotografiami. Białe pole w środku etykiety otacza szare tło z nadrukowanym historycznym widokiem Browaru Lubelskiego. Do etykiety zostały wprowadzone nowe fonty, pasujące do historycznej stylistyki. Szyszki i liście chmielu umieszczone obok herbu Lublina otrzymały biały kolor – tak, aby góra etykiety nie stanowiła konkurencji dla rozbudowanego dołu.
Pieczołowitość, z jaką przygotowaliśmy ilustracje browarników, docenił klient, umieszczając je na materiałach POS i bilboardach.

Perła Niepasteryzowana

Zadanie:
Opracowanie wizerunku niepasteryzowanej wersji piwa Perła – stworzenie oryginalnej kreacji różniącej się od istniejących wersji (Chmielowa, Mocna, Strong, Export).
Realizacja:
Zaproponowaliśmy kreację opartą na skojarzeniu piwa niepasteryzowanego ze stylistyką początku XX wieku, kiedy takie piwo było standardem. Zaprojektowaliśmy serię 4 etykiet z ilustracjami przedstawiającymi pracowników browaru, kojarzącymi się ze starymi fotografiami. Białe pole w środku etykiety otacza szare tło z nadrukowanym historycznym widokiem Browaru Lubelskiego. Do etykiety zostały wprowadzone nowe fonty, pasujące do historycznej stylistyki. Szyszki i liście chmielu umieszczone obok herbu Lublina otrzymały biały kolor – tak, aby góra etykiety nie stanowiła konkurencji dla rozbudowanego dołu.
Pieczołowitość, z jaką przygotowaliśmy ilustracje browarników, docenił klient, umieszczając je na materiałach POS i bilboardach.

Perła Niepasteryzowana

Zadanie:
Opracowanie wizerunku niepasteryzowanej wersji piwa Perła – stworzenie oryginalnej kreacji różniącej się od istniejących wersji (Chmielowa, Mocna, Strong, Export).
Realizacja:
Zaproponowaliśmy kreację opartą na skojarzeniu piwa niepasteryzowanego ze stylistyką początku XX wieku, kiedy takie piwo było standardem. Zaprojektowaliśmy serię 4 etykiet z ilustracjami przedstawiającymi pracowników browaru, kojarzącymi się ze starymi fotografiami. Białe pole w środku etykiety otacza szare tło z nadrukowanym historycznym widokiem Browaru Lubelskiego. Do etykiety zostały wprowadzone nowe fonty, pasujące do historycznej stylistyki. Szyszki i liście chmielu umieszczone obok herbu Lublina otrzymały biały kolor – tak, aby góra etykiety nie stanowiła konkurencji dla rozbudowanego dołu.
Pieczołowitość, z jaką przygotowaliśmy ilustracje browarników, docenił klient, umieszczając je na materiałach POS i bilboardach.

Perła Niepasteryzowana

Zadanie:
Opracowanie wizerunku niepasteryzowanej wersji piwa Perła – stworzenie oryginalnej kreacji różniącej się od istniejących wersji (Chmielowa, Mocna, Strong, Export).
Realizacja:
Zaproponowaliśmy kreację opartą na skojarzeniu piwa niepasteryzowanego ze stylistyką początku XX wieku, kiedy takie piwo było standardem. Zaprojektowaliśmy serię 4 etykiet z ilustracjami przedstawiającymi pracowników browaru, kojarzącymi się ze starymi fotografiami. Białe pole w środku etykiety otacza szare tło z nadrukowanym historycznym widokiem Browaru Lubelskiego. Do etykiety zostały wprowadzone nowe fonty, pasujące do historycznej stylistyki. Szyszki i liście chmielu umieszczone obok herbu Lublina otrzymały biały kolor – tak, aby góra etykiety nie stanowiła konkurencji dla rozbudowanego dołu.
Pieczołowitość, z jaką przygotowaliśmy ilustracje browarników, docenił klient, umieszczając je na materiałach POS i bilboardach.

Perła Niepasteryzowana

Zadanie:
Opracowanie wizerunku niepasteryzowanej wersji piwa Perła – stworzenie oryginalnej kreacji różniącej się od istniejących wersji (Chmielowa, Mocna, Strong, Export).
Realizacja:
Zaproponowaliśmy kreację opartą na skojarzeniu piwa niepasteryzowanego ze stylistyką początku XX wieku, kiedy takie piwo było standardem. Zaprojektowaliśmy serię 4 etykiet z ilustracjami przedstawiającymi pracowników browaru, kojarzącymi się ze starymi fotografiami. Białe pole w środku etykiety otacza szare tło z nadrukowanym historycznym widokiem Browaru Lubelskiego. Do etykiety zostały wprowadzone nowe fonty, pasujące do historycznej stylistyki. Szyszki i liście chmielu umieszczone obok herbu Lublina otrzymały biały kolor – tak, aby góra etykiety nie stanowiła konkurencji dla rozbudowanego dołu.
Pieczołowitość, z jaką przygotowaliśmy ilustracje browarników, docenił klient, umieszczając je na materiałach POS i bilboardach.