Studio IKAR

Okocim

Nasze Studio zostało wybrane do restylizacji opakowań piw Okocim – jednej z najbardziej znanych i cenionych marek piwnych w Polsce. Należało kontynuować strategię z 2013 roku.
Wzmocniliśmy liternictwo w logotypie oraz powiększyliśmy tarczę z charakterystycznym kozłem.

Na zielonym tle wprowadziliśmy charakterystyczny motyw naśladujący włókno węglowe („karbon”) oraz dynamiczną postać kozła, który od ponad 70 lat znajduje się w herbie Browaru Okocim w Brzesku. Dzięki tym wszystkim zabiegom brand zyskał dodatkową charakterystykę, niezbędną w przypadku marki sponsorującej sport.
Dla Marki Okocim – oficjalnego sponsora polskiej reprezentacji w piłce nożnej na EURO 2016 we Francji – opracowaliśmy opakowania tematyczne związane z tym wydarzeniem.

Zaproponowaliśmy postać piłkarza w postawie zwycięzcy. Jaki efekt? Polska reprezentacja grała w ćwierćfinale EURO 2016. Warto mieć nas w swojej drużynie :).

Okocim

Nasze Studio zostało wybrane do restylizacji opakowań piw Okocim – jednej z najbardziej znanych i cenionych marek piwnych w Polsce. Należało kontynuować strategię z 2013 roku.
Wzmocniliśmy liternictwo w logotypie oraz powiększyliśmy tarczę z charakterystycznym kozłem.

Na zielonym tle wprowadziliśmy charakterystyczny motyw naśladujący włókno węglowe („karbon”) oraz dynamiczną postać kozła, który od ponad 70 lat znajduje się w herbie Browaru Okocim w Brzesku. Dzięki tym wszystkim zabiegom brand zyskał dodatkową charakterystykę, niezbędną w przypadku marki sponsorującej sport.
Dla Marki Okocim – oficjalnego sponsora polskiej reprezentacji w piłce nożnej na EURO 2016 we Francji – opracowaliśmy opakowania tematyczne związane z tym wydarzeniem.

Zaproponowaliśmy postać piłkarza w postawie zwycięzcy. Jaki efekt? Polska reprezentacja grała w ćwierćfinale EURO 2016. Warto mieć nas w swojej drużynie :).

Okocim

Nasze Studio zostało wybrane do restylizacji opakowań piw Okocim – jednej z najbardziej znanych i cenionych marek piwnych w Polsce. Należało kontynuować strategię z 2013 roku.
Wzmocniliśmy liternictwo w logotypie oraz powiększyliśmy tarczę z charakterystycznym kozłem.

Na zielonym tle wprowadziliśmy charakterystyczny motyw naśladujący włókno węglowe („karbon”) oraz dynamiczną postać kozła, który od ponad 70 lat znajduje się w herbie Browaru Okocim w Brzesku. Dzięki tym wszystkim zabiegom brand zyskał dodatkową charakterystykę, niezbędną w przypadku marki sponsorującej sport.
Dla Marki Okocim – oficjalnego sponsora polskiej reprezentacji w piłce nożnej na EURO 2016 we Francji – opracowaliśmy opakowania tematyczne związane z tym wydarzeniem.

Zaproponowaliśmy postać piłkarza w postawie zwycięzcy. Jaki efekt? Polska reprezentacja grała w ćwierćfinale EURO 2016. Warto mieć nas w swojej drużynie :).

Okocim

Nasze Studio zostało wybrane do restylizacji opakowań piw Okocim – jednej z najbardziej znanych i cenionych marek piwnych w Polsce. Należało kontynuować strategię z 2013 roku.
Wzmocniliśmy liternictwo w logotypie oraz powiększyliśmy tarczę z charakterystycznym kozłem.

Na zielonym tle wprowadziliśmy charakterystyczny motyw naśladujący włókno węglowe („karbon”) oraz dynamiczną postać kozła, który od ponad 70 lat znajduje się w herbie Browaru Okocim w Brzesku. Dzięki tym wszystkim zabiegom brand zyskał dodatkową charakterystykę, niezbędną w przypadku marki sponsorującej sport.
Dla Marki Okocim – oficjalnego sponsora polskiej reprezentacji w piłce nożnej na EURO 2016 we Francji – opracowaliśmy opakowania tematyczne związane z tym wydarzeniem.

Zaproponowaliśmy postać piłkarza w postawie zwycięzcy. Jaki efekt? Polska reprezentacja grała w ćwierćfinale EURO 2016. Warto mieć nas w swojej drużynie :).

Okocim

Nasze Studio zostało wybrane do restylizacji opakowań piw Okocim – jednej z najbardziej znanych i cenionych marek piwnych w Polsce. Należało kontynuować strategię z 2013 roku.
Wzmocniliśmy liternictwo w logotypie oraz powiększyliśmy tarczę z charakterystycznym kozłem.

Na zielonym tle wprowadziliśmy charakterystyczny motyw naśladujący włókno węglowe („karbon”) oraz dynamiczną postać kozła, który od ponad 70 lat znajduje się w herbie Browaru Okocim w Brzesku. Dzięki tym wszystkim zabiegom brand zyskał dodatkową charakterystykę, niezbędną w przypadku marki sponsorującej sport.
Dla Marki Okocim – oficjalnego sponsora polskiej reprezentacji w piłce nożnej na EURO 2016 we Francji – opracowaliśmy opakowania tematyczne związane z tym wydarzeniem.

Zaproponowaliśmy postać piłkarza w postawie zwycięzcy. Jaki efekt? Polska reprezentacja grała w ćwierćfinale EURO 2016. Warto mieć nas w swojej drużynie :).

Okocim

Nasze Studio zostało wybrane do restylizacji opakowań piw Okocim – jednej z najbardziej znanych i cenionych marek piwnych w Polsce. Należało kontynuować strategię z 2013 roku.
Wzmocniliśmy liternictwo w logotypie oraz powiększyliśmy tarczę z charakterystycznym kozłem.

Na zielonym tle wprowadziliśmy charakterystyczny motyw naśladujący włókno węglowe („karbon”) oraz dynamiczną postać kozła, który od ponad 70 lat znajduje się w herbie Browaru Okocim w Brzesku. Dzięki tym wszystkim zabiegom brand zyskał dodatkową charakterystykę, niezbędną w przypadku marki sponsorującej sport.
Dla Marki Okocim – oficjalnego sponsora polskiej reprezentacji w piłce nożnej na EURO 2016 we Francji – opracowaliśmy opakowania tematyczne związane z tym wydarzeniem.

Zaproponowaliśmy postać piłkarza w postawie zwycięzcy. Jaki efekt? Polska reprezentacja grała w ćwierćfinale EURO 2016. Warto mieć nas w swojej drużynie :).

Okocim

Nasze Studio zostało wybrane do restylizacji opakowań piw Okocim – jednej z najbardziej znanych i cenionych marek piwnych w Polsce. Należało kontynuować strategię z 2013 roku.
Wzmocniliśmy liternictwo w logotypie oraz powiększyliśmy tarczę z charakterystycznym kozłem.

Na zielonym tle wprowadziliśmy charakterystyczny motyw naśladujący włókno węglowe („karbon”) oraz dynamiczną postać kozła, który od ponad 70 lat znajduje się w herbie Browaru Okocim w Brzesku. Dzięki tym wszystkim zabiegom brand zyskał dodatkową charakterystykę, niezbędną w przypadku marki sponsorującej sport.
Dla Marki Okocim – oficjalnego sponsora polskiej reprezentacji w piłce nożnej na EURO 2016 we Francji – opracowaliśmy opakowania tematyczne związane z tym wydarzeniem.

Zaproponowaliśmy postać piłkarza w postawie zwycięzcy. Jaki efekt? Polska reprezentacja grała w ćwierćfinale EURO 2016. Warto mieć nas w swojej drużynie :).