Studio IKAR

Muszynianka

Muszynianka to naturalna woda mineralna, lubiana przez wielu Polaków od lat rozlewana w Uzdrowisku Muszyna. Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku tej uznanej marki, zaakcentowanie wysokiej jakości produktu i podkreślenie górskiego rodowodu wody.

Zmiany te miały być na tyle „subtelne” aby nawiązywały do poprzedniego wyglądu etykiety. Na pierwszy rzut oka, modyfikacji uległo logo. Lżejsze i nowocześniejsze liternictwo wnosi więcej pozytywnej energii. Ogonek w literze „y” kształtuję się w kroplę krwi, podkreślając istotę wody jako źródła cennych minerałów, potrzebnych dla zdrowego funkcjonowania ludzkiego organizmu. Nowa etykieta została wzbogacona o eleganckie, srebrne dodatki z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu, nawiązującego do beskidzkich korzeni marki. Obok zmian graficznych zostały przeprowadzone zmiany w opakowaniach strukturalnych. Nowa butelka jest teraz bardziej smukła, elegancka, a w górnej jej części został umieszczony charakterystyczny relief gór, aby zwiększyć rozpoznawalność produktu. Dzięki temu zabiegowi, nie było już potrzeby stosowania krawatki.

Muszynianka

Muszynianka to naturalna woda mineralna, lubiana przez wielu Polaków od lat rozlewana w Uzdrowisku Muszyna. Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku tej uznanej marki, zaakcentowanie wysokiej jakości produktu i podkreślenie górskiego rodowodu wody.

Zmiany te miały być na tyle „subtelne” aby nawiązywały do poprzedniego wyglądu etykiety. Na pierwszy rzut oka, modyfikacji uległo logo. Lżejsze i nowocześniejsze liternictwo wnosi więcej pozytywnej energii. Ogonek w literze „y” kształtuję się w kroplę krwi, podkreślając istotę wody jako źródła cennych minerałów, potrzebnych dla zdrowego funkcjonowania ludzkiego organizmu. Nowa etykieta została wzbogacona o eleganckie, srebrne dodatki z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu, nawiązującego do beskidzkich korzeni marki. Obok zmian graficznych zostały przeprowadzone zmiany w opakowaniach strukturalnych. Nowa butelka jest teraz bardziej smukła, elegancka, a w górnej jej części został umieszczony charakterystyczny relief gór, aby zwiększyć rozpoznawalność produktu. Dzięki temu zabiegowi, nie było już potrzeby stosowania krawatki.

Muszynianka

Muszynianka to naturalna woda mineralna, lubiana przez wielu Polaków od lat rozlewana w Uzdrowisku Muszyna. Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku tej uznanej marki, zaakcentowanie wysokiej jakości produktu i podkreślenie górskiego rodowodu wody.

Zmiany te miały być na tyle „subtelne” aby nawiązywały do poprzedniego wyglądu etykiety. Na pierwszy rzut oka, modyfikacji uległo logo. Lżejsze i nowocześniejsze liternictwo wnosi więcej pozytywnej energii. Ogonek w literze „y” kształtuję się w kroplę krwi, podkreślając istotę wody jako źródła cennych minerałów, potrzebnych dla zdrowego funkcjonowania ludzkiego organizmu. Nowa etykieta została wzbogacona o eleganckie, srebrne dodatki z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu, nawiązującego do beskidzkich korzeni marki. Obok zmian graficznych zostały przeprowadzone zmiany w opakowaniach strukturalnych. Nowa butelka jest teraz bardziej smukła, elegancka, a w górnej jej części został umieszczony charakterystyczny relief gór, aby zwiększyć rozpoznawalność produktu. Dzięki temu zabiegowi, nie było już potrzeby stosowania krawatki.

Muszynianka

Muszynianka to naturalna woda mineralna, lubiana przez wielu Polaków od lat rozlewana w Uzdrowisku Muszyna. Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku tej uznanej marki, zaakcentowanie wysokiej jakości produktu i podkreślenie górskiego rodowodu wody.

Zmiany te miały być na tyle „subtelne” aby nawiązywały do poprzedniego wyglądu etykiety. Na pierwszy rzut oka, modyfikacji uległo logo. Lżejsze i nowocześniejsze liternictwo wnosi więcej pozytywnej energii. Ogonek w literze „y” kształtuję się w kroplę krwi, podkreślając istotę wody jako źródła cennych minerałów, potrzebnych dla zdrowego funkcjonowania ludzkiego organizmu. Nowa etykieta została wzbogacona o eleganckie, srebrne dodatki z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu, nawiązującego do beskidzkich korzeni marki. Obok zmian graficznych zostały przeprowadzone zmiany w opakowaniach strukturalnych. Nowa butelka jest teraz bardziej smukła, elegancka, a w górnej jej części został umieszczony charakterystyczny relief gór, aby zwiększyć rozpoznawalność produktu. Dzięki temu zabiegowi, nie było już potrzeby stosowania krawatki.

Muszynianka

Muszynianka to naturalna woda mineralna, lubiana przez wielu Polaków od lat rozlewana w Uzdrowisku Muszyna. Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku tej uznanej marki, zaakcentowanie wysokiej jakości produktu i podkreślenie górskiego rodowodu wody.

Zmiany te miały być na tyle „subtelne” aby nawiązywały do poprzedniego wyglądu etykiety. Na pierwszy rzut oka, modyfikacji uległo logo. Lżejsze i nowocześniejsze liternictwo wnosi więcej pozytywnej energii. Ogonek w literze „y” kształtuję się w kroplę krwi, podkreślając istotę wody jako źródła cennych minerałów, potrzebnych dla zdrowego funkcjonowania ludzkiego organizmu. Nowa etykieta została wzbogacona o eleganckie, srebrne dodatki z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu, nawiązującego do beskidzkich korzeni marki. Obok zmian graficznych zostały przeprowadzone zmiany w opakowaniach strukturalnych. Nowa butelka jest teraz bardziej smukła, elegancka, a w górnej jej części został umieszczony charakterystyczny relief gór, aby zwiększyć rozpoznawalność produktu. Dzięki temu zabiegowi, nie było już potrzeby stosowania krawatki.

Muszynianka

Muszynianka to naturalna woda mineralna, lubiana przez wielu Polaków od lat rozlewana w Uzdrowisku Muszyna. Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku tej uznanej marki, zaakcentowanie wysokiej jakości produktu i podkreślenie górskiego rodowodu wody.

Zmiany te miały być na tyle „subtelne” aby nawiązywały do poprzedniego wyglądu etykiety. Na pierwszy rzut oka, modyfikacji uległo logo. Lżejsze i nowocześniejsze liternictwo wnosi więcej pozytywnej energii. Ogonek w literze „y” kształtuję się w kroplę krwi, podkreślając istotę wody jako źródła cennych minerałów, potrzebnych dla zdrowego funkcjonowania ludzkiego organizmu. Nowa etykieta została wzbogacona o eleganckie, srebrne dodatki z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu, nawiązującego do beskidzkich korzeni marki. Obok zmian graficznych zostały przeprowadzone zmiany w opakowaniach strukturalnych. Nowa butelka jest teraz bardziej smukła, elegancka, a w górnej jej części został umieszczony charakterystyczny relief gór, aby zwiększyć rozpoznawalność produktu. Dzięki temu zabiegowi, nie było już potrzeby stosowania krawatki.

Muszynianka

Muszynianka to naturalna woda mineralna, lubiana przez wielu Polaków od lat rozlewana w Uzdrowisku Muszyna. Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku tej uznanej marki, zaakcentowanie wysokiej jakości produktu i podkreślenie górskiego rodowodu wody.

Zmiany te miały być na tyle „subtelne” aby nawiązywały do poprzedniego wyglądu etykiety. Na pierwszy rzut oka, modyfikacji uległo logo. Lżejsze i nowocześniejsze liternictwo wnosi więcej pozytywnej energii. Ogonek w literze „y” kształtuję się w kroplę krwi, podkreślając istotę wody jako źródła cennych minerałów, potrzebnych dla zdrowego funkcjonowania ludzkiego organizmu. Nowa etykieta została wzbogacona o eleganckie, srebrne dodatki z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu, nawiązującego do beskidzkich korzeni marki. Obok zmian graficznych zostały przeprowadzone zmiany w opakowaniach strukturalnych. Nowa butelka jest teraz bardziej smukła, elegancka, a w górnej jej części został umieszczony charakterystyczny relief gór, aby zwiększyć rozpoznawalność produktu. Dzięki temu zabiegowi, nie było już potrzeby stosowania krawatki.

Muszynianka

Muszynianka to naturalna woda mineralna, lubiana przez wielu Polaków od lat rozlewana w Uzdrowisku Muszyna. Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku tej uznanej marki, zaakcentowanie wysokiej jakości produktu i podkreślenie górskiego rodowodu wody.

Zmiany te miały być na tyle „subtelne” aby nawiązywały do poprzedniego wyglądu etykiety. Na pierwszy rzut oka, modyfikacji uległo logo. Lżejsze i nowocześniejsze liternictwo wnosi więcej pozytywnej energii. Ogonek w literze „y” kształtuję się w kroplę krwi, podkreślając istotę wody jako źródła cennych minerałów, potrzebnych dla zdrowego funkcjonowania ludzkiego organizmu. Nowa etykieta została wzbogacona o eleganckie, srebrne dodatki z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu, nawiązującego do beskidzkich korzeni marki. Obok zmian graficznych zostały przeprowadzone zmiany w opakowaniach strukturalnych. Nowa butelka jest teraz bardziej smukła, elegancka, a w górnej jej części został umieszczony charakterystyczny relief gór, aby zwiększyć rozpoznawalność produktu. Dzięki temu zabiegowi, nie było już potrzeby stosowania krawatki.