Studio IKAR

Muszynianka

Muszynianka to naturalna woda mineralna, lubiana przez wielu Polaków od lat rozlewana w Uzdrowisku Muszyna. Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku tej uznanej marki, zaakcentowanie wysokiej jakości produktu i podkreślenie górskiego rodowodu wody.

Zmiany te miały być na tyle „subtelne” aby nawiązywały do poprzedniego wyglądu etykiety. Na pierwszy rzut oka, modyfikacji uległo logo. Lżejsze i nowocześniejsze liternictwo wnosi więcej pozytywnej energii. Ogonek w literze „y” kształtuję się w kroplę krwi, podkreślając istotę wody jako źródła cennych minerałów, potrzebnych dla zdrowego funkcjonowania ludzkiego organizmu. Nowa etykieta została wzbogacona o eleganckie, srebrne dodatki z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu, nawiązującego do beskidzkich korzeni marki. Obok zmian graficznych zostały przeprowadzone zmiany w opakowaniach strukturalnych. Nowa butelka jest teraz bardziej smukła, elegancka, a w górnej jej części został umieszczony charakterystyczny relief gór, aby zwiększyć rozpoznawalność produktu. Dzięki temu zabiegowi, nie było już potrzeby stosowania krawatki.