Studio IKAR

Krakus

Zadanie:
Odświeżenie wizerunku lidera kategorii premium wędlin w Polsce.

Realizacja:
Opracowaliśmy całościowy system porządkujący portfolio marki Krakus, który miał podkreślić kategorię premium produktów tej marki. W celu restylizacji logotypu wykreśliliśmy nowy, bardziej czytelny napis Krakus, nawiązujący do sztuki gotyku. Kształt szarfy z logo został dopasowany do nowej czcionki. Wprowadziliśmy dwa dominujące kolory – złoty, na którym umieszczona jest szarfa z logo oraz granatowy, charakterystyczny dla marki Krakus. Na opakowaniu Kabanosów transparentne, zwężające się ku dołowi okienko zakończone jest złotym stemplem. Całość przypomina elegancki naszyjnik. Opakowania stylistyką nawiązują do przełomu XIX i XX w. Marka zyskała jeszcze bardziej szlachetny wizerunek.

Krakus

Zadanie:
Odświeżenie wizerunku lidera kategorii premium wędlin w Polsce.

Realizacja:
Opracowaliśmy całościowy system porządkujący portfolio marki Krakus, który miał podkreślić kategorię premium produktów tej marki. W celu restylizacji logotypu wykreśliliśmy nowy, bardziej czytelny napis Krakus, nawiązujący do sztuki gotyku. Kształt szarfy z logo został dopasowany do nowej czcionki. Wprowadziliśmy dwa dominujące kolory – złoty, na którym umieszczona jest szarfa z logo oraz granatowy, charakterystyczny dla marki Krakus. Na opakowaniu Kabanosów transparentne, zwężające się ku dołowi okienko zakończone jest złotym stemplem. Całość przypomina elegancki naszyjnik. Opakowania stylistyką nawiązują do przełomu XIX i XX w. Marka zyskała jeszcze bardziej szlachetny wizerunek.

Krakus

Zadanie:
Odświeżenie wizerunku lidera kategorii premium wędlin w Polsce.

Realizacja:
Opracowaliśmy całościowy system porządkujący portfolio marki Krakus, który miał podkreślić kategorię premium produktów tej marki. W celu restylizacji logotypu wykreśliliśmy nowy, bardziej czytelny napis Krakus, nawiązujący do sztuki gotyku. Kształt szarfy z logo został dopasowany do nowej czcionki. Wprowadziliśmy dwa dominujące kolory – złoty, na którym umieszczona jest szarfa z logo oraz granatowy, charakterystyczny dla marki Krakus. Na opakowaniu Kabanosów transparentne, zwężające się ku dołowi okienko zakończone jest złotym stemplem. Całość przypomina elegancki naszyjnik. Opakowania stylistyką nawiązują do przełomu XIX i XX w. Marka zyskała jeszcze bardziej szlachetny wizerunek.

Krakus

Zadanie:
Odświeżenie wizerunku lidera kategorii premium wędlin w Polsce.

Realizacja:
Opracowaliśmy całościowy system porządkujący portfolio marki Krakus, który miał podkreślić kategorię premium produktów tej marki. W celu restylizacji logotypu wykreśliliśmy nowy, bardziej czytelny napis Krakus, nawiązujący do sztuki gotyku. Kształt szarfy z logo został dopasowany do nowej czcionki. Wprowadziliśmy dwa dominujące kolory – złoty, na którym umieszczona jest szarfa z logo oraz granatowy, charakterystyczny dla marki Krakus. Na opakowaniu Kabanosów transparentne, zwężające się ku dołowi okienko zakończone jest złotym stemplem. Całość przypomina elegancki naszyjnik. Opakowania stylistyką nawiązują do przełomu XIX i XX w. Marka zyskała jeszcze bardziej szlachetny wizerunek.