Studio IKAR

Jan Niezbędny

Zadanie:
Rebranding marki zaprojektowanej przez Studio IKAR w 1999 r. Konkurencja w Polsce i za granicą zaczęła naśladować grafikę marki. Po prawie 10 latach należało ją odświeżyć.

Realizacja:
Dokonaliśmy restylizacji logo i jego unowocześnienia poprzez dodanie elementów przestrzennych. Postać Jana Niezbędnego została urealniona. Liternictwo wzbogaciliśmy o dodatkowe detale, a całość umieściliśmy na czerwonej fladze, która pojawia się na żółtym, systemowym tle. Następnym etapem było zaprojektowanie systemu identyfikacji ponad 200 zróżnicowanych produktów. Aby opakowania były czytelne, ograniczyliśmy ilość ilustracji – pokazujemy jedną lub dwie połączone ze sobą. Zastosowaliśmy też nowe liternictwo z przejrzystym opisem produktu.

Jan Niezbędny

Zadanie:
Rebranding marki zaprojektowanej przez Studio IKAR w 1999 r. Konkurencja w Polsce i za granicą zaczęła naśladować grafikę marki. Po prawie 10 latach należało ją odświeżyć.

Realizacja:
Dokonaliśmy restylizacji logo i jego unowocześnienia poprzez dodanie elementów przestrzennych. Postać Jana Niezbędnego została urealniona. Liternictwo wzbogaciliśmy o dodatkowe detale, a całość umieściliśmy na czerwonej fladze, która pojawia się na żółtym, systemowym tle. Następnym etapem było zaprojektowanie systemu identyfikacji ponad 200 zróżnicowanych produktów. Aby opakowania były czytelne, ograniczyliśmy ilość ilustracji – pokazujemy jedną lub dwie połączone ze sobą. Zastosowaliśmy też nowe liternictwo z przejrzystym opisem produktu.

Jan Niezbędny

Zadanie:
Rebranding marki zaprojektowanej przez Studio IKAR w 1999 r. Konkurencja w Polsce i za granicą zaczęła naśladować grafikę marki. Po prawie 10 latach należało ją odświeżyć.

Realizacja:
Dokonaliśmy restylizacji logo i jego unowocześnienia poprzez dodanie elementów przestrzennych. Postać Jana Niezbędnego została urealniona. Liternictwo wzbogaciliśmy o dodatkowe detale, a całość umieściliśmy na czerwonej fladze, która pojawia się na żółtym, systemowym tle. Następnym etapem było zaprojektowanie systemu identyfikacji ponad 200 zróżnicowanych produktów. Aby opakowania były czytelne, ograniczyliśmy ilość ilustracji – pokazujemy jedną lub dwie połączone ze sobą. Zastosowaliśmy też nowe liternictwo z przejrzystym opisem produktu.

Jan Niezbędny

Zadanie:
Rebranding marki zaprojektowanej przez Studio IKAR w 1999 r. Konkurencja w Polsce i za granicą zaczęła naśladować grafikę marki. Po prawie 10 latach należało ją odświeżyć.

Realizacja:
Dokonaliśmy restylizacji logo i jego unowocześnienia poprzez dodanie elementów przestrzennych. Postać Jana Niezbędnego została urealniona. Liternictwo wzbogaciliśmy o dodatkowe detale, a całość umieściliśmy na czerwonej fladze, która pojawia się na żółtym, systemowym tle. Następnym etapem było zaprojektowanie systemu identyfikacji ponad 200 zróżnicowanych produktów. Aby opakowania były czytelne, ograniczyliśmy ilość ilustracji – pokazujemy jedną lub dwie połączone ze sobą. Zastosowaliśmy też nowe liternictwo z przejrzystym opisem produktu.