Studio IKAR

Dzikie ALE

Opracowaliśmy koncepcję piwa o nazwie Dzikie. Nazwa miała sugerować piwo typu slow food, zawierać w sobie dwa znaczenia odnoszące się do dzikości charakteru i do nieokiełzanej natury.
Przewodnim motywem graficznym jest ikona dzika nawiązująca stylistyką do średniowiecznych sztychów. W tle pojawiają się delikatnie zarysowane lasy Roztocza. Kolorystyka sprowadza się do gry brązów ze złotem, która przywołuje atmosferę tajemniczości oraz daje obietnicę głębokiego smaku. Wygląd etykiety sugeruje produkt kierowany do wybranych, do smakoszy, prawdziwe piwo rzemieślnicze. Krawatka sygnowana jest przez Browar Zwierzyniec założony przez rodzinę Zamoyskich, który słynął z doskonałych i nagradzanych trunków. Taki koncept podkreśla unikatowy charakter piwa.

Dzikie ALE

Opracowaliśmy koncepcję piwa o nazwie Dzikie. Nazwa miała sugerować piwo typu slow food, zawierać w sobie dwa znaczenia odnoszące się do dzikości charakteru i do nieokiełzanej natury.
Przewodnim motywem graficznym jest ikona dzika nawiązująca stylistyką do średniowiecznych sztychów. W tle pojawiają się delikatnie zarysowane lasy Roztocza. Kolorystyka sprowadza się do gry brązów ze złotem, która przywołuje atmosferę tajemniczości oraz daje obietnicę głębokiego smaku. Wygląd etykiety sugeruje produkt kierowany do wybranych, do smakoszy, prawdziwe piwo rzemieślnicze. Krawatka sygnowana jest przez Browar Zwierzyniec założony przez rodzinę Zamoyskich, który słynął z doskonałych i nagradzanych trunków. Taki koncept podkreśla unikatowy charakter piwa.

Dzikie ALE

Opracowaliśmy koncepcję piwa o nazwie Dzikie. Nazwa miała sugerować piwo typu slow food, zawierać w sobie dwa znaczenia odnoszące się do dzikości charakteru i do nieokiełzanej natury.
Przewodnim motywem graficznym jest ikona dzika nawiązująca stylistyką do średniowiecznych sztychów. W tle pojawiają się delikatnie zarysowane lasy Roztocza. Kolorystyka sprowadza się do gry brązów ze złotem, która przywołuje atmosferę tajemniczości oraz daje obietnicę głębokiego smaku. Wygląd etykiety sugeruje produkt kierowany do wybranych, do smakoszy, prawdziwe piwo rzemieślnicze. Krawatka sygnowana jest przez Browar Zwierzyniec założony przez rodzinę Zamoyskich, który słynął z doskonałych i nagradzanych trunków. Taki koncept podkreśla unikatowy charakter piwa.

Dzikie ALE

Opracowaliśmy koncepcję piwa o nazwie Dzikie. Nazwa miała sugerować piwo typu slow food, zawierać w sobie dwa znaczenia odnoszące się do dzikości charakteru i do nieokiełzanej natury.
Przewodnim motywem graficznym jest ikona dzika nawiązująca stylistyką do średniowiecznych sztychów. W tle pojawiają się delikatnie zarysowane lasy Roztocza. Kolorystyka sprowadza się do gry brązów ze złotem, która przywołuje atmosferę tajemniczości oraz daje obietnicę głębokiego smaku. Wygląd etykiety sugeruje produkt kierowany do wybranych, do smakoszy, prawdziwe piwo rzemieślnicze. Krawatka sygnowana jest przez Browar Zwierzyniec założony przez rodzinę Zamoyskich, który słynął z doskonałych i nagradzanych trunków. Taki koncept podkreśla unikatowy charakter piwa.