Studio IKAR



Poznaj naszą agencję brandingową – studio projektowe Ikar

O NAS

Jesteśmy nie tylko zgraną grupą designerów, ale przede wszystkim przyjaciółmi z czasów studenckich. Nasza agencja brandingowa z Warszawy działa od 1998 roku, jednak przygodę z projektowaniem rozpoczęliśmy już na studiach. Warszawa to miasto, które oferuje wiele możliwości, ale również miejsce, w którym się poznaliśmy i zaprzyjaźniliśmy, a to wszystko za sprawą ASP. Podczas wspólnego studiowania zaczęliśmy już działać profesjonalnie. Postanowiliśmy podążać za swoimi marzeniami i razem założyliśmy Studio Projektowe IKAR, agencję brandingową, w której mogliśmy realizować swoje pasje. Od tego czasu wykonaliśmy tysiące projektów dla wielu firm. Pracując w agencji brandingowej realizujemy koncepcje, które opowiadają naszym klientom, ale przede wszystkim przekładają zdobyte umiejętności i doświadczenia na pełnowartościowy produkt. Każdy z nas jest inny ale razem tworzymy kompetentny zespół, dla którego branding jest sposobem na realizowanie swoich pasji. Posiadamy wiedzę popartą wieloletnim doświadczeniem. Dzięki zdobytym umiejętnością nasza agencja brandingowa może wdrażać najbardziej skomplikowane i rozbudowane projekty w życie. Talent, wyobraźnia, kreatywność i konsekwentne dążenie do celu, to cechy, które łączy w sobie dobry projektant, a przy wsparciu odpowiednich technologii potrafi stworzyć niepowtarzalny i unikatowy branding. Przyjazna atmosfera, oraz bogate w inspiracje miasto jakim jest Warszawa, ułatwia nam pracę twórczą. Staramy się czerpać przyjemność z kreacji i wspólnej pracy, czego owocem stają się innowacyjne i oryginalne projekty, które potem trafiają na sklepowe półki. Definiujemy cele i sposoby jakimi marka może skutecznie komunikować swoje unikalne wartości. Doskonale rozumiemy świat brandingu, wiemy, że brand powinien komunikować się ze swoimi użytkownikami unikalnymi historiami (tzw. storytelling). Mogą one być budowane przy pomocy misternej ilustracji, oryginalnemu zdjęciu, postaci (tzw. brand hero), unikalnej typografii lub ciekawej czcionce. Czasami dobrze dobrany kolor trafnie przekazuje emocje, jakimi produkt chce emanować. Marka powinna mieć własny nastrój komunikatu. Zdarza się, że ma już własną historię, którą należy tylko dostrzec a innym razem należy jej cierpliwie szukać. Tam gdzie to możliwe, staramy się wzbogacić projekt szczyptą inteligentnego humoru. Marka powinna być atrakcyjna, intrygować potencjalnego użytkownika. Ludzie muszą ją po prostu kupić. Naszym zadaniem jest to dostrzec